sobota, 13 marca 2021

Would you rather....? Powrót do książkowych TAGów


Dzień dobry, moi mili! ;)
Swego czasu bardzo lubiłam tagi książkowe - lubiłam zarówno czytać je u innych, jak  i zamieszczać u siebie. Aż dziw więc bierze, gdy pomyślę, że ostatni TAG pojawił się tu ponad 3 lata temu (!!!!!! :o).
Lekka posucha w książkowym światku i niewielkie znużenie samymi recenzjami uświadomiły mi, że to idealna pora na powrót do tej sympatycznej formy wpisów.
To jak, gotowi na "Would you rather...? TAG"? ;)




Co byś wolała...?


Czytać tylko trylogie czy niezależne książki?

Zdecydowanie niezależne książki. Bardzo trudno znaleźć serię, która po entej części wciąż trzyma poziom i która nie robi się nużąca. Niezależne książki to nowe światy do odkrycia, to nowi bohaterowie i nowe przygody.




Czytać tylko książki autorstwa kobiet czy mężczyzn?

Szczerze mówiąc nie ma dla mnie absolutnie żadnego znaczenia, jakiej płci jest autor, choć - sama nie wiem czemu - czytam zdecydowanie więcej książek napisanych przez kobiety niż przez mężczyzn.





Kupować tylko w księgarniach stacjonarnych czy w sieci?

Uwielbiam spacery po stacjonarnych księgarniach, ale gdybym zaopatrywała się tylko w nich to już dawno byłabym bankrutem :D Dlatego też odpowiadając na pytanie - wolałabym kupować książki tylko w sieci.


 


Żeby wszystkie książki zostały zekranizowane jako filmy czy jako seriale?

Filmy, ale tylko i wyłącznie dlatego, że nie mam tyle wolnego czasu, by namiętnie śledzić każdy serial, który by mnie zainteresował. Film zaś czasowo leży jeszcze w zakresie moich czasowych możliwości ;)





  Czytać 5 stron na dzień, czy 5 książek na tydzień?

Pff, wiadomo, że 5 książek na tydzień :D
Niestety ostatnio mam tak mało czasu, że mam spory problem z pięcioma książkami miesięczne :/
#doroslezycie










Być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?

Autorką <3 Może kiedyś w końcu się ogarnę i dokończę tę książkę, którą piszę trzeci już rok :/





Czytać na okrągło tylko 20 swoich ulubionych książek, czy nowe, których jeszcze nie czytałeś/aś?


Nowe! Nie wyobrażam sobie ne móc poznawać nowych historii czy odkrywać nowych - fantastycznych - autorów.




Być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

Sprzedawcą. Każda sprzedana z mojego polecenia książka byłaby dla mnie niczym trofeum :D





Czytać tylko swój ulubiony rodzaj książek czy każdy inny rodzaj oprócz ulubionego?

Zdecydowanie tylko ulubiony. Kocham dobre obyczajówki i całe szczęście znam kilku genialnych autorów, których książki nigdy mnie nie zawodzą - mogłabym więc czytać ich twórczość w nieskończoność ;)



Czytać tylko tradycyjne książki czy eBooki?

Lubię i to, i to, ale jeśli mam wybierać to tylko tradycyjne. Posiadanie własnej biblioteczki to coś wspaniałego :> 



A jak by brzmiały Wasze odpowiedzi? ;)


TAG znaleziony na bogu stronapostronie2017.blogspot.com


4 komentarze :

  1. Ja nie potrafię czytać e-booków, kompletnie nie skupiam się na treści tylko na tym że zaraz rozbolą mnie oczy. :D chyba nigdy nie przekonam się do tej formy czytania.
    Co do pierwszego pytania to zgadzam się z Tobą, jeszcze jak mam do czynienia z trylogią to jestem w stanie przeczytać, ale jak widzę serię która ma pierdyliard tomów to już na starcie mówię nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ebooki- wydaje mi się, że to zależy od sprzętu, na którym się czyta ;) Na tablecie czy np. telefonie faktycznie bolą oczy, ale już na czytniku... Czyta się bajecznie ;)

      Usuń
  2. Super wpis! Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to kolejna cegiełka w tworzeniu tego bloga. To jak, pomożesz? ;)

Wykonała Ronnie